fbpx

Vacature: Assistent Accountant

Riel
28-40 uur
MBO 4 werk- en denkniveau

Bij Administratie- en Advieskantoor Gijbels zijn wij op zoek naar een nieuwe financiële held die, net zo gedreven als wij, ervoor wil zorgen dat de zzp’er of mkb-onderneming het maximale haalt uit zijn administratie en fiscale voordelen. Om deze reden heeft onze ideale kandidaat een opleiding gedaan richting Finance, Economie of Fiscaal (minimaal mbo niveau 4) en werkervaring in deze sector opgedaan! Daarnaast zoeken we iemand die gemotiveerd is en niet vies is van hard werken. Daar mag dan ook zeker wat voor tegenover staan. Er zijn namelijk goede doorgroeimogelijkheden en je verdient een bovengemiddeld salaris.

Bij Administratie- en Advieskantoor Gijbels zul jij je voornamelijk bezig houden met de financiële administratie, loonadministratie en jaarrekeningen van je klanten. Bovendien zul je ze helpen als ze vragen hebben over zaken omtrent de fiscale regelgeving of advies geven over bijvoorbeeld huisvesting van het bedrijf. Je behandelt gehele klanten, dus dat betekent niet alleen cijfers opmaken. Bij voorkeur doe je dit alles fulltime en kom je ook uit Riel of uit de directe omgeving van Riel (straal van 25km). Bij een 40-urig dienstverband mag je 1 dag in de week vanuit huis werken.

Als je bij ons komt te werken, zullen je 11 collega’s je graag leren kennen! Er heerst bij ons een open, ‘dorpse’ werksfeer en een geweldig samenhorigheidsgevoel. We willen je namelijk alles leren en je kennis en kunde zoveel mogelijk inzetten op de juiste plekken. We hopen je mee te laten groeien met het bedrijf!

Word jij enthousiast van bovenstaande functie-omschrijving? En wil jij eens langs komen voor een kop koffie in onze prachtige boerderij? Laat dan je gegevens achter onderaan deze pagina. Wij nemen z.s.m. contact met je op.

Wat krijg je?

Wat neem je mee?

Zo kan jouw werkdag eruit komen te zien:

08:30Je komt aan op kantoor. Er zijn al verschillende collega’s aan het werk. Dit verschilt per dag, omdat je kunt beginnen tussen 7:30 uur en 9:30 uur. Je zet wat koffie voor jezelf en je collega’s, maakt een praatje en gaat aan de slag met al je nieuw binnengekomen mailtjes.
09:00Je gaat wat klanten bellen, omdat er wat stukken ontbreken die je nodig hebt vandaag.
09:30Na je klanten te hebben gesproken, ga je een start maken aan een digitaal boekhoudsysteem voor een nieuwe klant. Dat zal hem uiteindelijk een hoop tijd besparen! Je hebt vorige week een meeting met hem gehad en alles wat je nodig hebt is aangeleverd.
12:00Je hebt het boekhoudsysteem klaargezet voor gebruik. Binnenkort zul je nogmaals een afspraak met de klant hebben, zodat je kunt bespreken hoe hij het systeem in gebruik kan nemen en wat wij voor hem zullen oppakken. Nu is het tijd voor een boterham!
12:30De lunchpauze was weer erg gezellig, maar er liggen wat cijfers op je te wachten. Deze moeten worden ingevoerd voor het eind van de maand, dus je gaat weer aan de slag.
14:15Je bent nog druk bezig met de cijfers wanneer je wordt gebeld door een klant met een vraag. Ze wil graag belastingtechnisch advies en gelukkig kun jij die maar al te goed geven.
14:45Je gaat weer verder met de cijfers, want er is een deadline die moet worden gehaald.
15:30Je hebt wat ontbrekende stukken binnengekregen, dus je besluit eerst deze administratie op orde te brengen. Hierna kun je de klant laten weten dat de boekhouding weer helemaal klopt.
16:00Je gaat verder met de cijfers en denkt morgen alles wel te kunnen afronden.
17:00Je bent er inderdaad bijna! Morgen kun je de belastingaangiftes afronden. Nu is het tijd om je collega’s gedag te zeggen en lekker naar huis te gaan. Fijne avond!

Aan de slag bij Administratie- en Advieskantoor Gijbels

Wij zijn dé administratie- en adviespartner in het midden- en kleinbedrijf. We zijn groot genoeg voor specialistische kennis en klein genoeg om dichtbij de klant te blijven. Dit doen we onder andere door per klant één vast aanspreekpunt te hebben en altijd snel te reageren op de vragen van de klant.

We blinken uit in het geven van belastingadvies, maar we doen nog veel meer dan dat. We pakken financiële administratie op, we stellen jaarrekeningen samen, we doen de loonadministratie en geven ook bedrijfsadvies. Met ons HR-specialisme kunnen we ook hulp bieden als het bijvoorbeeld gaat om arbeidsovereenkomsten, pensioenregelingen en ziektedagen.

Kortom, met alle ondernemersvraagstukken kun je terecht bij A.A.G.!

Interesse?

Reageren op deze vacature gaat heel eenvoudig. Vul het formulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op! Bij vragen of interesse kun je ons ook een WhatsApp-bericht sturen via de button op deze pagina. We komen graag met je in contact!

Vul je gegevens in.

Wij nemen z.s.m. contact met je op om eens vrijblijvend kennis te maken.

Locatie

Oude Tilburgsebaan 47,
5133 BD Riel

Openingstijden

maandag t/m vrijdag:
08:00 uur – 17:30 uur
zaterdag:
09:00 uur – 12:00 uur

Contact